SKIDRESA!!!

Woho!!!!!

Inte många timmar kvar nu. När klockan är midnatt är en busslast Skarastudenter på väg mot några kyliga snöiga dagar i Vemdalen!
Själv ska jag åka skidor (slalom naturligtvis) i tre dagar!
After Ski varenda kväll lär det nog bli också..

Om jag inte får lust att blogga från mobilen, så är detta inlägg mitt hejsvejs för några dagar.

Kommer hem igen på torsdag kväll och då blir det hem till föräldrarna över helgen och tillbaka till skolan som vanligt veckan efter. Kommer bli konstigt nu när man varit "ledig" för att jobba med examensarbetet så länge.

Och jobbat har jag gjort! Tömt hjärnan fullständigt känns det som. Ska bli skönt att få ett litet avbrott med skidåkning och framförallt SNÖ!! Jag saknar snön!

Det värsta är att ena hjulet på min rullresväska har blivit skavt på nått sätt så det är inte runt längre.... Det är runt med en liten bit som är platt, så det låter jättemycket när man rullar den...
Men hur bra går det att rulla i snön ändå?? Snarare släpa...

Nu ska jag hitta på nått att göra tills det är dags att gå till bussen...
Samling vid bussen 4 timmar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0