Bara för att.

Efter ett sånt inlägg måste det nästan skrivas ett meningslöst inlägg också.
Idag har jag jobbat. Doh!
Idag var jag på operationsavdelningen och det var roligt. Dagen började ganska lugnt, trodde vi.
Sen helt plötsligt dök det upp ett kejsarsnitt. Så då fick jag lära mig hur det gick till.
Skolans teori och verklighetens praktik gick dock inte helt ihop.
Sen fortsatte dagen med massor att göra av olika slag. Flera intressanta saker som jag inte stött på tidigare, och massor med söta katter.
De senaste veckorna tycker jag det har varit ovanligt många sköldpaddsfärgade katter på kliniken, och det gör ju inte mitt begär efter en trefärgad liten tös mindre direkt...
Men jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE vänta. Jag försööööker intala mig det. Än så länge går det bra... (Än så länge har jag dock inte blivit erbjuden någon stackars riskerar-avlivning-katt, och det är nog tur det.)

Imorgon jobbar jag kväll igen, så jag får lite extra sovmorgon.
Jag undrar jag om jag ska börja läsa andra Twilight-boken nu ikväll... För att utnyttja sovmorgonen redan ikväll... Hehe...

Men först ska jag iallafall packa några matlådor så att jag inte behöver äta pannkakor hela veckan...


Kommentarer
Sigrid

Hej! Hur känns det att vara klar??

2009-07-14 @ 16:14:08
URL: http://sigrida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0