Dagens!

Dagens funderingar är lite mer på topp så att säga. Ljuset har återvänt in i min hjärna, tillsammans med romatisk-komedi-fantasierna. Har dessutom konstaterat att det ÄR cykliskt.

Dagens crush.
Satt bakom en kille på bussen idag och råkade bli lite kär hehe.

Dagens WHAT?!
Upptäckte när jag dubbelkollade mitt schema för resten av sommaren att jag bara har 6 veckor kvar i Uddevalla när denna veckan är gjord!!

Dagens påminner-mej.
Denna låten har jag fastnat för ordentligt. Och den påminner mig hela tiden om Twilight, och det är Edward som sjunger till Bella. Lyssna på texten bara!!


Kommentarer
Marica

Jaaa! Låten passade jättebra! =) Själv är jag mitt i New Moon och de andra böckerna ligger väntar på bänken! Weeeiii! =)

2009-07-17 @ 20:52:27
URL: http://www.renbebis.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0