What a day!!

Igår, upptäckte jag när jag kom till jobbet, att jag inte skulle vara i receptionen, utan på pol. Och tur var väl det. Rec var kaos! Men vad kunde man förväntat sig en måndag när alla djur blivit sjuka under helgen?
Men idag var jag i rec istället, och det var som natt och dag jämfört med igår. Hur lungt som helst! Skönt.
Och på eftermiddagen började telefonen ringa. Inte klinikens utan min.
På mindre än en timme hann jag boka om optikertiden, boka tid på vårdcentralen och boka dag för arbetsintervju nr 2 nere i Göteborg!
Så imorrnbitti blir det ingen sovmorgon trots att jag jobbar kväll, för klockan 8 ska jag infinna mig på vårdcentralen och få bukt med dom satans mjällen som jag aldrig verkar bli av med. Dunderkräm på recept eller nått förhoppningsvis.
Sen halv elva ska jag till optikern och fixa nya linser och glasögon, och sen är det direkt iväg till jobbet igen!!

Har kanske fått erbjudande om en veckas förlängning också, men det beror på hur det blir med det andra jobbet... =)

Nu ska jag värma mig en laxbit, eller om jag kanske ska gå direkt på jordgubbarna och grädden... =)
Eller ett knäckebröd med ost kanske... hmm...

Och läsa Breaking Dawn såklart!! Shit den kommer inte räcka länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0