Då så!!

Nu har jag kommit ner till Trollhättan och burit in alla grejer ifrån bilen och varit en sväng och handlat.
Är det verkligen så lång tid som 10 månader sen jag bodde här?? Känns som att det var myyycket kortare tid sen. Känner mig nästan hemma till och med.

Fick precis ett telefonsamtal ifrån en tjej på kliniken också. Det visade sig att jag inte ska börja klockan åtta imorgon utan klockan ett. Så det börjar med lite sovmorgon innan det blir färd till Uddevalla.
Så då är frågan vad jag ska göra med den sovmorgonen...
En runda runt Spikön kanske?
Roa mig med att flytta runt bilen på parkeringen varje timme?

Nä, nu längtar jag efter att börja jobba!!

Nu ska jag kolla igenom alla internetsidor som jag glömt att jag brukar läsa när jag varit utan min egen dator i några veckor, sen ska jag packa upp min resväska, tvätta håret, äta kvällsmat och gå till sängs tiiiidigt. (för en gångs skull)
Eller blir det kanske en kvällspromenad runt Spikön??

(Ja, jag råkar gilla Spikönrundan.... )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0