No shit!

Att jag blev nervös förut!!
Fick ett mail alldeles nyss från en potentiell arbetsplats som vill att jag ska ringa dom!!
Något såpass nervös just nu. Så jag sitter och stirrar på telefonnumret, kollar vägbeskrivning på eniro, kollar på ställets hemsida och försöker samla mod till att lyfta luren och slå telefonnumret!
För då ska det bestämmas en mötestid!
Fatta!!! Jag ska på arbetsintervju! Jag fattar det knappt själv!!

Det "värsta" är att det i princip måste bli denna veckan, för sen jobbar jag heltid i elva veckor varenda vardag, och att ta sig dit dom morgnar jag jobbar kväll är inte det allra lättaste, även om det kanske är möjligt med massor av god vilja och en fungerade logistik...

Dags att börja leta lägenhet på allvar? Eller är det lite att gå händelserna i förväg!?

Mod, mod, mod. Vart hittar man det nånstans?
Lite yogaandning kanske? Det brukar ju funka en stund iallafall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0