Onsdag

Idag har jag fått en hel del gjort, trots att jag sov till halv tolv (ojdå).
Har tvättat två maskiner tvätt och en tredje är på G. Trist att den där tvättmaskinen tar två timmar på sig bara för en helt vanlig förtigraderstvätt.
Saknar maskinerna i Skara. Dom tog bara en timme på sig...

Idag har jag dessutom varit nere och röstat i Europavalet! Duktig duktig!!
Glöm inte bort det du också! Det är viktigt att rösta, även om man inte tycker om EU.
Det är sant som det är sagt: Röstar man inte får man inte gnälla efteråt!!

Resten av dagen är helt och håller oplanerad! och resten av veckan också för den delen...
Ska nog kanske upp på rummet en sväng och fixa lite till. Har fått ganska bra ordning bland alla lådor, men så kommer jag på nått jag vill ha och måste leta igenom varenda jäkla låda för att hitta det!! och naturligtvis ligger det alltid i sista lådan man kollar i!! Grrr...
Skulle allt ha varit skönt att ha en lägenhet bara för att slippa bo i nerpackade lådor hela sommarn.

Men nu har jag iallafall sökt ett jobb till, och ska skicka iväg ett par till senare i veckan. Får se vad / om jag får något!! =)

Schemat för sommarjobbet är lagt, och det är ett bra schema. Jobbar bara vardagar och vissa kvällar så det ska bli skoj att testa på lite olika arbetstider. Det "värsta" är väl att jobba kväll ena dagen och vanligt andra dagen, men lite utmaning ska det ju vara också!! =)

Så ska man bara lista ut vilka helgdagar som ska jobbas på det andra jobbet... =)


Mitt sommarmotto: Tjäna pengar, spara pengar!! I övrigt hoppas jag att sommardagarna blir regniga och att kvällarna blir helt underbara, så missar jag ingen sol! Hahaha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0