Tisdagen!

Här går jag fortfarande i mina mjukisbyxor och vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
Inomhus sitter jag också när solen lyser så skönt, skäms på mig!!

Men jag vet inte vad jag ska hitta på.
Väskorna som ska med till Trollhättan är packade.
Mina lådor och möbler står ordnade och tar så lite plats som möjligt.
Vägbeskrivning och planering inför morgondagens färd till Göteborg är redan fixade. Adresserna är uppskrivna för att matas in i GPSen...

Vad ska jag göra??

Jag kommer inte ihåg att det var såhär tråkigt att ha sommarlov förr.... Eller är det bara för att jag är stressad/nervös inför imorrn och veckorna som kommer...?

Nu tänker jag nog iallafall ta en bok och sätta mig ute på altanen så kanske jag får lite frisk luft iallafall...
Jag råkade "hitta" mina gamla Sabrina Tonårshäxan-böcker som jag sitter och läser nu... Shit vad korta dom är! Tar ju bara typ två timmar att läsa ut en bok! Hehe

Bildkälla: http://www.dvdizzy.com/sabrina-season2.html


Kommentarer
anniz

Åhå, en bukefalist? eller blandar jag ihop dig med någon? /carat

2009-06-11 @ 03:02:40
URL: http://magyarisch.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0