GLAS I KYCKLING!!

Okej, internetförbudet gick ju sådär...

Men nu måste jag bara berätta om en sak som jag råkade hitta på en nyhetssajt!

Kronfågel återkallar som jag har uppfattat det varenda liten påse djupfryst kyckling av deras märke eftersom det har hittats en massa små glasbitar i olika förpackningar.
Gud vad läskigt!!

"Tyvärr" är det första som slår mig inte : "Gud vad hemskt om man skulle råka äta upp en glasbit."
Utan: Men varför var jag tvungen att hitta detta, jag har ju en Kronfågelpåse på tining i kylen för att göra kyckling med mozzarella senare i eftermiddag...

Så nu vet jag inte vad jag ska göra.
Man borde ju lämna in kycklingen. Men borde det inte går att leta igenom filéerna noga innan man tillagar/äter upp dom... Eller vågar man inte göra det???


Kommentarer
Linda

De första 3 månade ska man inte ha bygelbehå..bara vid speciella tillfällen, tex om man ska på fest och vill ha någon lite finare behå..

men sen kan jag ha det!

2009-03-27 @ 22:09:47
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0