Mars = Vår?

Läste nånstans att när mars kommer är det vår!
Så nu är det vår!! Härligt!
Bara att vänta på vårkänslorna då... Några känslor har ju kommit, lipade extra mycket när jag kollade på Legally Blonde igår. Fast det har nog inte med våren att göra, det är nog snarare hormonerna som har fått spel eller nått...

Jaja vår i luften iallafall. Skara har i princip ingen snö kvar. Nån enstaka liten skitig snöhög här och där.
Längtar tills allt det gröna kommer fram. Utanför mitt fönster är det bruntbruntbrunt. Trist...
Jag får väl sitta och titta på mina blommor gröna växter istället och drömma om sommaren!

Idag är det mer plugg som väntar. Arbetet om hästens mag-tarmkanal ska skrivas klart, sen är det bara att börja på nästa arbete om hundens och kattens mag-tarmkanal. Weii...

Gud vad jag längtar tills skolan är klar, då kan man ÄNTLIGEN ha helgerna lediga på riktigt!!

Ses!


Kommentarer
Alexandra

Här i Malmö finns ingen snö heller. Bara regn.

Förresten. Har du frågor att ställa så får du gärna göra det på bloggen :P Har tråkigt idag. Fast jag lär nog ändå inte hinna svara idag heller. Har så jäkla mycket plugg nu ju. Puss o kram.

2009-03-02 @ 15:40:14
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0