Hett!!

Nu har det vackra vädret kommit tillbaka!
Från att ha varit trist och regnigt på morgonen är det återigen vackert väder hela dagen, om än lite blåsigt.

Enda nackdelen är att precis när solen går upp och en tid framåt lyser det in en solstrimma i mitt rum, precis vid huvudkudden.
Igår vaknade jag "pigg och utvilad" för att det var så ljust när klockan var typ fem!
Usch. Jag vet att man inte får klaga på solen nu när den äntligen är här! Men måste den väcka mej så himla tidigt??

Nu har jag precis varit ute med några lådor till bilen. 4 stora och 2 små närmare bestämt, så bagagen är i princip fullpackad och mina armar är döda. Ska nog packa lite kläder senare idag också. Man behöver ju inte så värst många plagg när det knappt är 2 VECKOR KVAR!

Ska iväg till ICA en sväng och köpa soppåsar och kanske något annat roligt. Troligen blir det ett litet paket Ballerina, för det har jag varit sjukt sugen på ett tag nu...
Men först blir det lite lunch a la Naturdietshake. Nån gång måste jag ju dricka upp dom...

Bjuder på en gammal sommarbild som jag tagit själv


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0