Lördag, eller fredag...

... eller nej hur var det nu?? Idag är det ju torsdag faktiskt! Det känns inte så.

Nu är det INTE långt kvar!!

Skrev ut schemat för dom två veckorna som är kvar, och det är bara 7 skoldagar kvar! Och det är inte ens heldagar som är schemalagda!
Usch usch.

I statusen på facebook skrev  jag att man blir bortskämd här i Skara.
Börjar sällan innan klockan nio. Slutar sällan efter klockan 16. Och dom senaste veckorna har det varit tre-dagars-helg.
Och så ska man ut i arbetslivet, jobba 8-17 fem dagar i veckan!
Inte konstigt att man blir alldeles utsjasad!
Men man vänjer sig väl efter ett tag antar jag. Det funkade ju förra sommaren så!

Idag har jag varit jätteduktig, trotsat telefonskräcken och ringt och bokat lägenhetsbesiktning.
Det blev den 11 juni. Lite sent tyckte jag, men tydligen blir lägenheten smutsig på en månad när ingen bor i den, och det måste vara rent den 1a juli när nästa hyresgäst kommer.
Aja, jag fick iallafall en bra eftermiddagstid, så jag kan åka hemifrån på morgonen och vara hemma igen på kvällen.
Dagstur till Skara, fatta va tradigt!

Idag fick jag höra värmländska. Fatta vad underbart! Vi hade en föreläsning om assistanshundar, så det var en diabeteshund med matte från kristinehamn och en service/signalhund med matte från nånannanstans.
Shit, jag måste försöka få jobb i värmland i framtiden, det är nog där jag hör hemma.

En kille som pratar värmländska = Jessica smälter!!


Kommentarer
Marica

Shit, snart är du färdigutbildad! Häftigt! Grattis! Är lite smått förtjust i Värmland jag också faktiskt... he he! Sambon vill flytta "hem" efter att jag har utbildat mig så det blir nog Värmland för oss då i alla fall, om jag får nåt jobb.

2009-05-14 @ 23:51:37
URL: http://www.renbebis.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0