Mittwoch.

Dom är lustiga tyskarna, eller snarare logiska. Vad kan man bättre kalla onsdagen än mitt-i-veckan?

Har precis varit i skolan en sväng och lyssnat på en redovisning om kattferomonterapi. Jätteintressant!
På eftermiddagen har inte jag någon skola, så jag ska ägna eftermiddagen åt att finslipa mitt opponentsskap som jag ska göra imorrn... *nervös*

Sen i eftermiddag är det innebandy också! Det måste man gå på! Missade det i måndags.

Och ikväll är det veckans höjdpunkt! Pub! Rockabillytema, och jag har en jättebra klänning! Ska bara fixa frillan och bestämma vilka skor jag ska ha också så blir det perfect!

Men nu ska jag få i mig lite lunch, och sen åka till affärn och se om jag kan hitta nått roligt... =)
Eller ja, jag ska köpa hårnålar till frillan iallafall...


Kommentarer
Marica

Åh! Rockabillyteman är roliga! Min syster hade det temat på sin 30-årsfest... jättekul! Skönt att opponeringen är klar och lycka till med redovisningen till veckan!

2009-05-08 @ 00:18:23
URL: http://www.renbebis.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0