Muskler muskler...

Här sitter jag och tar en liten paus från pluggandet...
Ska alldeles strax läsa tio sidor på engelska om dom fantastiska musklerna i kroppen.
Och så ska jag lära mig ca 20 muskler utantill, med ursprung, fäste, funktion och latinska namn... Festligt värre!

Vi ska ju ha seminarium på torsdag, och just nu känns det som det kan bli ganska blodigt, trots att det är dagen innan vi slutar.
Vad händer om man kuggar på det lixom?? Kan man kugga på det? Eller är man godkänd bara genom att vara närvarande?
Kul att inte få ut någon examen för att man inte pluggade tillräckligt på sista uppgiften.
Jag måste få skryta lite: Jag har klarat alla tentor på första försöket! och jag är sååå nöjd! Det har verkligen varit underbart att aldrig behöva oroa sig för omtentatillfällen, att plugga massor, medans man börjar på nästa kurs osv.

Nu återgår jag till en kaffekopp och kära kära Clinical Anatomy and Physiologi for veterinary technicians. (Och dom kunde inte komma på en kortare titel?)


Trevlig fredag allihopa!!



Kommentarer
Therese

Hej! Ja, han har blivit stor och fluffig!! Nu har jah lagt upp nya bilder på vår lilla sötnos och nu är han ännu fluffigare :D Bara 6 dagar kvar till examen nu :)Tjohoo

2009-05-23 @ 14:27:07
URL: http://rosentuss.blogg.se/
Therese

Föresten han ska heta Milner :)

2009-05-23 @ 14:28:02
URL: http://rosentuss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0