Packningsdags.

Usch, nu är det dags att börja packa flyttlådorna igen.
Om två veckor bor jag hemma hos mamma och pappa igen, och två veckor senare flyttar jag till Trollhättan igen.

Till helgen, eller rättare sagt, på onsdag, ska jag hem en sväng och då ska jag packa bilen så full det bara går och få med det mesta av småsakerna...
Men det är ju så TRÅÅÅÅKIGT!!
Jag hatar att packa. Rota fram lådorna, komma på vad som ska ligga i vilka lådor.
Packa rätt så att inget går sönder. Inte packa ner nått som jag kommer på att jag behöver senare.
Och leva i ett bombnedslag i två veckor.

Som tur är så ska Morgan iallafall få stanna kvar hemma hos mamma och pappa efter nästa helg, så han slipper vara med under flytten. Det blir skönt för honom... =)
Ska iallafall skriva nya listor för lådorna nu. Dom är så fullkladdade med text så det är omöjligt att lista ut vad jag haft i dom tidigare...
Märkta med både "kök" och "badrum" och "inte karlstad" och "inte borås".

Och det är i såna här stunder man önskade att bilen hade tonade rutor så att man kunde ha lite framförhållning och fylla baksätet innan avresan också... Man vill ju inte ha en massa lådor synligt direkt...
Nepp!
Nu får jag dra igång! Annars kommer jag aldrig igång!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0