Pajjade mej...

Nja, just nu känns det så iallafall.

I helgen var mitt öra och området runt det helt konstigt. Svullet och ömt och hörselgången kändes igentäppt, men sen släppte det och nu är det normalt igen.
Sen tror jag att jag har lyckats fått musarm eller nått också.
Har iallafall ont "mediodorsalt" vid armbågen, speciellt när jag sitter vid datorn. Ajajaj.
Dessutom sitter jag så satans konstigt vid mitt skrivbord, med knäna ihop och fötterna brett isär så jag börjar få ont medialt på knäna också... GRRR!!

Dessutom har vi fått lära oss idag att tränar man en gång i veckan är det ingen idé att träna eftersom man tappar konditionen på fem dagar. Och jag har inte varit ute och joggat på lääänge.
Och innebandyn har det inte varit så frekvent med heller...
Ska nog ta med mig skorna hem och försöka ta mej en tur under helgen.
Men tyvärr, en gång är INTE bättre än ingen...

Nu ska jag diska, sen ska jag sova och imorgon ska jag åka hem till mamma som fyller år!!
Har köpt jättefina presenter till henne!!

Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0