Sista dagen :(

Detta är sista dagen hemma. Eller sista timmen skulle man också kunna kalla det.
Måste packa mina saker, packa bilen, och ta mig iväg söderut. Trist :(

Trivs så bra hemma så det är inte sant. Jag skulle nog lätt kunna bli hemmaboende för alltid, bara det fanns jobb för mig här. Men det gör det ju inte så klart.

Har iallafall haft några urhärliga dagar här hemma.
Har i princip varit ute hela dagarna.
Sätt potatis, sått frön, bytt däck på bilen, rensat dammen från lite äckelpäckel.
Och såklart bränt mig på ryggen. Kommer det någonsin komma en vår då jag inte bränner mig på ryggen?
Fattar inte hur jag lyckas. Svanken kliar så jag håller på att bli galen, och jag har snart gjort åt en halv flaska aftersunlotion... Jaja, det läker väl så småningom.

Detta är näst sista helgen hemma. Jag börjar bli sjukt nervös! Nu är det snack om examensarbetesredovisning, skolavslutningen, flytt från Skara, flytt till Trollhättan och börja på nytt jobb!
Det ska bli riktigt häftigt! Kommer inte riktigt ihåg hur man beter sig när man kommer till ett nytt ställe och ska JOBBA, inte bara gå runt och vara praktikant! Riktigt roligt ska det bli iallafall!! Hoppas bara det kommer ett schema snart så jag kan planera resten av min sommar.

Nepp, om jag någonsin ska komma ner till Skara så är det nog bäst att jag iallafall börjar bära ut grejer till bilen!!

See ya!


Kommentarer
Therese

Dina katter är också jättesöta :)

2009-05-06 @ 10:27:43
URL: http://rosentuss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0