Usch usch nervös...

Blääää. Nu har jag blivit så där hemskt nervös som jag alltid blir dagen innan en muntlig redovisning...
Men jag känner mig ändå ganska säker på nått sätt.
Jag har en jättefin powerpoint och bra anteckningar till den, och jag har kört igenom redovisningen några gånger här hemma, så jag kan den i princip utantill om jag har stödord.

Men man lär väl darra i hela kroppen och darra på rösten och få hjärtklappning och en massa andra nervösa beteenden när man står där framme och ska börja prata.
Bara nu när jag sitter och skriver om det så känner jag hur det känns och får ont i magen!! Usch!!
JAG VILL INTE!!!

Men jag måste, det vet jag,  och det ÄR ju faktiskt inte farligt. Dom kommer inte skratta ut mej, håna mej eller bua åt mig.
Det värsta som kan hända är att dom inte tycker att det är intressant och slutar lyssna. Farligare än så är det ju inte!
Och känner jag min klass rätt så kommer det säkert komma någon fråga efteråt.
IT'S NOT A BIG DEAL!! Jag måste få in det i min skalle på nått sätt.

I övrigt
Jag har funderat flera gånger på att ge mej ut på en joggingtur, men det känns fortfarande konstigt i vaderna. Jag tror det kan ha något att göra med mina nya skor. Dom är inte dämpande nånstans, så jag tror jag ska gå tillbaka till dom utslitna joggingskorna ett tag och se om det gör nån skillnad.
Nu ska jag läsa igenom redovisningen en gång till, sen ska jag sätta på en film som jag kan somna till så att jag kan tömma hjärnan ordentligt.
Imorgon eftermiddag ska jag till hyresvärden och prata om mitt avlopp och min besiktning.

Wish me luck! Imorgon klockan ETT smäller det!!


Kommentarer
Marica

Nej då, inget att vara nervös över! Det kommer gå jättebra och ingen där inne kommer att ha i närheten så mycket kunskap i ämnet som du!

Lycka till!

2009-05-11 @ 22:45:11
URL: http://www.renbebis.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0