Färjestad - Södertälje

Skulle väl kanske skrivit detta igår när matchen ägde rum, men jag tar en liten paus i städandet idag och lägger upp detta alldeles alldeles underbara inlägg!

Första perioden var ganska hopplös, det kändes nästan som att det skulle bli en återspegling av dom senaste matcherna igen. Mållöst och förlust.
Men på nått jäkla sätt så höll dom tätt, och den blev det ju bara bättre och bättre.
Och känslan när Sterner gjorde första målet i andra perioden är helt obeskrivlig.
Står på ståplats, ssk-målet är max 10 meter ifrån mig och så går pucken in.
Händerna åker rakt upp i luften och ett ordentligt JAAAAA!!! bara flyger ut ur munnen!
Helt fantastiskt! Trodde nästan jag skulle börja gråta ett tag, så glad blev jag! Haha!

Och sen fortsatte "målkalaset". Riktigt riktigt skönt! Och jag blev nästan lika glad vid dom andra målen som vid första målet!
Denna highlightsfilmen ligger uppe på både hockeyligan och youtube, men det är lika bra att jag publicerar den här också!
(Lyssna lite extra på klacken! Det är kärlek! Stort hjärta och hårt arbete! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0