Färjestad - Linköping.

En match som inte överhuvudtaget gick som jag hade hoppats på.
Förlust med resultatet 1-3.  :(
Och ståplats var det ingen större fart på heller.
Hörde LHC's klack lika ofta, om inte oftare.
Sist gång jag stod på ståplats (förrförra slutspelet) var det inte tyst en endaste halvminut, och klackledaren stod längst fram och var allmänt fantastisk på att dra igång, iallafall nästan, hela ståplats i diverse ramsor.

Idag var det ganska tamt med ramsor, många dog ut redan efter första, andra varvet.
Och varannan ramsa var antingen "Hata LHC" eller "LHC är clubben utan guld". :(

Får hoppas att nästa match blir bättre.

Men, to look at the bright side, jag fick ordentligt med motion. 12 kilometer på cykeln totalt, och fy tusan vad kallt det var på hemvägen! Mina jeansklädda ben är helt och hållet stelfrusna!

Och på köpet - en outfitbild på hur man minst bör vara klädd på ståplats.
SM-guldst-shirt och FBK-halsduk. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0