Första dagen!

Och vilken virrpanna jag kände mig som.
Ägnade dom första timmarna åt att kika i lådor och skåp för att på något sätt lyckas klura ut var allt låg.
Som tur var så var det en ovanligt lugn måndag, så det blev inte stressigt eller konstigt en enda gång.
Var med på en del röntgen för att lära mig det programmet. Nytt röntgenprogram och halvnytt journalprogram och helnytt bokningsprogram. Jobbigt!
Men jag tog iallafall ett blodprov som gick perfekt!
Och en cykelväg till jobbet på ca 2 minuter är ju inte heller helt fel. :)

Imorgon ska jag vara på op. Det ska bli intressant.

Något jag saknar är dock gröna kanyler. Vad för slags klinik har inga gröna kanyler? :(

Nu blir det till att stoppa laxen i ugnen och vispa ihop lite fläskpannkaka. Lunchlådor är ett måste! Men det är skönt att göra allt på en kväll.

Blev ingen sväng till innebandyn ikväll. Har börjat tveka lite. Vissa av deras träningstider ligger så dåligt mot mitt schema. Inte speciellt kul att komma försent till två av tre träningar liksom.

Trevlig kväll på er allihop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0