Grattis på födelsedagen!

Hade ju egentligen tänkt knåpa ihop detta igår, när jag faktiskt fyllde år.
Men det får bli ett litet grattis i efterskott istället... :)
Jag fick en hel hög med gratulationer igår!!
(Det är ju inte varje dag man loggar in på mailen och har fått 30 mail ifrån Facebook med grattishälsningar från olika folk)

Tack så hemskt mycket!!

Igår var en trevlig dag. Först jobbade jag. Hade "släp", dvs jobba tills vi är klara, så jag var kvar till tre drygt.
Ganska lagom ändå. Hörde lite skräckhistorier om halvåtta på kvällen och sådär... =S

Sen när jag hade kommit hem kom mamma, pappa och brorsan hit till mig, så då åkte vi iväg och åt födelsedagsmiddag. Först funderade vi på Max, men så blev det Cooprestaurangen istället, och det var jättegott!

(Jag var inne på systemet och storhandlade också... Så nu kan jag mjölkdrinka världens godaste mjölkdrink hur länge som helst nästan... Drinken med det pinsamma namnet, som innehåller Cointreau, Kahlua och Baileys. Fast jag snålade och köpte Dooleys istället)

Sen åkte vi hem till lägenheten igen. Jag bryggde kaffe i perkulatorn som jag precis fått i födelsedagspresent! Och så åt vi moccatårta som mamma hade haft med, och hallonchokladtårta som jag köpte inne på coop...
Sen myste vi i soffan resten av kvällen, kollade på lite jönssonligan och lite idol och lite smala sussie.
Men när klockan blev tio så tyckte dom att det var dags att åka hem igen. Det tar ju ändå en stund.
Så då fick jag sitta själv i soffan och kolla på Smala Sussie.

Smala Sussie förresten, it kinda grows on you. Första gången jag såg den tyckte jag att den var skitkonstig, jag var besviken för att jag inte syntes i den nånstans (var statist under Papa Dee scenen) och man kan ju inte direkt koncentrera sig på handlingen när man sitter och letar efter folk och platser man känner.
Men igår tyckte jag den var riktigt bra. Och Pölsa är ju så skön, så jag måste nog iväg och se Bröllopsfotografen snart!!

Nu ska jag kika på eniro och leta cykelväg till LLA, för klockan fyra börjar matchen mot Linköping och då ska jag befinna mig på Ståplats!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0