k-d igen

Japp. Nu sitter jag i Karlstad igen. "Frisk" denna gången, så frisk man kan vara mitt i en antibiotikakur iallafall.
Sitter och lyssnar på Bourne-filmen på trean samtidigt som jag spelar FarmVille och fryser om fingrarna och irriterar mig på att spelet går ur sync med servern hela tiden så att man måste börja om från början med allt sabla klickande.
En 20x20-gård är inte alltid det bästa.

Sen blir det lite diskning och kanske lite plockning, eller så nöjer jag mig med att sitta och gosa med Morgan i soffan lite innan jag går och lägger mej.
Imorrn blir det JOBB!! Äntligen!!
Sen åker jag nog ut och kollar på innebandylaget, eller så går jag till djuraffären och kollar på akvariefiskar istället... :)

Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0