Morgonpigg?

Eller nja... Kanske inte så värst. Har vaknat strax efter tio både igår och idag, men legat kvar och latat mig till närmare tolv... Skööönt.

Idag har jag iallafall varit ute på en liten promenad till Våxnäs. Var inne och kikade i en liten loppisaffär, men hittade inget som jag ville ha direkt. Måste införskaffa mig ett nytt dvd-ställ.
Satt och sorterade mina dvdfilmer igår. Skrev in dom i datorn och ska sätta in dom i dvdstället i bokstavsordning sen.
Det visade sig att jag har drygt 90 filmer numera, lite beroende på hur man räknar flerfilmsboxarna... Oops.

Igår blev det filmkväll i soffan av stora mått. Först kollade jag på Trogen Tjur Sökes, med Hugh Jackman. Tyckte den var bra, men jag hade trott att den skulle vara ännu bättre...
Sen när den filmen var slut var klockan typ halv tio eller nått, och trött var jag inte, och på tvn var det inget bra att se på, så då satte jag på Definitely, Maybe också. Men Ryan Reynolds bla.
Den var jättemysig!! *tipsatipsa*

Nu sitter jag framför datorn igen och funderar på vad jag ska göra med den här dagen.
Morgan ligger i fönstret och kikar på mig, och försöker säga att han vill ha mer mat. :) Som vanligt.
Den där katten blir nog aldrig mätt så länge det finns mjukmat i kylskåpet...

Ska iallafall laga lite mat sen. Fetaostbiffar med klyftpotatis och ungsrostade morötter och påssås tänkte jag. Då har jag mat några dagar till veckan också... :)

Till veckan ska jag nog få för mig att baka kanelbullar också!
Jag fyller ju snart år!!! Bara 19 dagar kvar och sen är jag 22!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0