Natten.

Jag borde inte vara uppe så här sent, men jag kan liksom inte komma mig för att gå och lägga mig.
Och dagen har ju nästan precis kommit igång! Jag har inte ens hunnit med hälften av det jag tänkt göra under helgen, men så är det ju nästan alltid tyvärr. :(

Jag har iallafall lagat ytterligare sex matlådor, så nu har jag lunch några dagar till... Och lite mer kläder har jag sorterat in i min byrå, men det känns som att jag aldrig kommer bli klar. Och då har jag ändå inte speciellt mycket kläder.
Det ska ju bli bilder på lägenheten också!! Måste ju visa hur jag bor nu för tiden! Men denna gången ska det bli snygga bilder.
Godispapper, reklam, klädhögar och disktravar kanske man inte måste visa upp... :)
Och jag har ju inte ens fått upp tavlor på väggarna!
(Fast dom kanske går att manipulera dit i photoshop eller nått) hehe

Satt förresten och kollade på Superman Returns som gick på femman förut. Fast jag vet egentligen inte varför, jag tyckte inte den var speciellt bra, men det är troligen för att jag vant mig vid Smallville-serien.
Lex var i helt fel ålder, och C.K var inte alls lika snygg som han brukar vara.

Nej, nu är det nog säkrast att jag stänger ner. På nått sätt ska jag hinna tvätta håret innan jag går och lägger mig.
Men imorrn har jag iallafall lite "sovmorgon", börjar inte förrän nio.

Natti natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0