Vilken förbättring!

Nu mår jag nästan riktigt bra. Har bara behövt ta en tablett smärtstillande idag, men det lär nog bli en ikväll också. Vill inte riskera nattsömnen.
Om jag jämför hur tisdagskvällen så ut och fredagskvällen kan jag ju säga att det är en enorm förbättring!!
I tisdags hade jag supersuperont trots smärtstillande och kunde inte sova över huvud taget. Dessutom hade jag 38 graders feber trots febernedsättande... Och idag har jag ingen feber alls och nästan inget ont. Det är lite svullet fortfarande, hör rätt konstigt fortfarande, men en klar förbättring.
Äntligen börjar jag se slutet på detta (trots att det är 9 dygn kvar på antibiotikan) och jag längtar tills nästa vecka.
ÄNTLIGEN kan jag börja jobba! Komma in i rutinerna på nya RIKTIGA arbetsplatsen. Min arbetsplats.
Jag är inte 6-månaders praktikant, jag är inte halvutbildad sommarvikare, jag är inte praktikant från djursjukvårdarprogrammet, jag är inte utbildad semestervikarie.
Jag ÄR utbildad och anställd. På riktigt!!
Hiihi!!

I nästa vecka ska jag dessutom gå och hälsa på ett innebandylag och se om dom vill ha mej. :)
Och så ska jag leta upp alla intressanta affärer, ta en kik på MittiCity kanske. Och nästa helg ska jag träffa ett gäng från Kattforumet i Karlstad, DET ska bli riktigt riktigt roligt. Kanske man får sig ett par kompisar där också!
Skulle ju behövas med tanke på vad många få jag känner i Karlstad.

Trevlig kväll på er!


Kommentarer
Marica

Hoppas du trivs på nya jobbet! Hur var kattforumträffen? Vill också! Hur många forumister finns det i Värmland/Karlstad? Vi har iaf kommit till rätta här i Skara och trivs jättebra! Första tentan är gjord och nästa väntar nästa vecka. Puh! Intensivt men roligt! =D

2009-10-06 @ 12:42:43
URL: http://www.renbebis.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0