Wiikend.

Först och främst: Jag ÄLSKAR röntgen!!
Skulle egentligen skrivit detta i fredags, men då hann jag inte.
I fredags var jag på röntgen i princip hela dagen, de flesta bilderna fick jag till bra på egen hand och jag fick till och med beröm av veterinären för ett gäng snygga hasbilder *lycklig*

På fredagskvällen åkte jag buss till Säffle och mötte upp mamma, pappa och peter och så gick vi till Säffleoperan och kollade på Zorba. Den var rätt bra, och rätt skum. Efter föreställningen skjutsade dom hem mig till Karlstad och jag bjöd på kaffe och kladdkaka (halv tolv på kvällen :) )

Och igår var det öppet hus. Då fick jag också hålla till på röntgen, och visa upp den för besökarna och vi hade även tagit fram några exempelbilder. Ett knä "fotat" framifrån, en höftbild och en dräktighetsröntgenbild.
(Jag börjar ana att dom kanske upptäckt att jag gillar röntgen... hmm...)

Efter öppet hus åkte jag hem ett tag, och sen klockan sex cyklade jag in till stan och en del av personalen träffades på Pitcher's för lite mat och dryck. Jättegott!!
Och vi satt där typ hur länge som helst, och sen drog några av oss vidare till Blue Moon Bar och dansade.
Sen till slut vid tvåtiden kom jag hem, hur trött som helst och ont i fötterna. Det kändes att det var längesen jag dansade!!
Och att ha en stor väska på höften gjorde inte saken lättare...

Nu är jag iallafall pigg och glad igen och funderar på vad jag ska hitta på idag... Kanske laga lite mat eller nått... Om jag har lust...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0