Hmm...

Nej jag är inte vaken... Inte egentligen. Hur f*n kommer det här att gå? Mitt dygn är fullständigt felvänt, och jag har inte direkt lyckats vända om det denna veckan... Imorrn (idag) borde jag gå upp tidigt och lägga mig tidigt. Lika så på lördag.
På söndag blir det tidigt varesig jag vill eller inte. Då är det dags för sista färden till Karlstad, sen ska det storhandlas mat, och sen ska det fixas och donas i lägenheten, skruvas ihop saker och laga mat.
SEN ska jag förbereda allt som ska med till Skara på onsdag.
Ska iallafall köra bil (har jag skrivit det) och det ska bli skönt. Då kan man rå sig själv lite, och slipper sitta på tåg i äckligt många timmar.

Nu trycker jag på stäng av och hoppar i säng. Morgan ligger redan där och myser/sover/väntar på mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0