Tisdag!

Da-gens Vi-sa! (Hur många kommer ihåg den signaturen?)

Bellas's unofficial lullaby.
Efter att ha lyssnat på båda alldeles för många gånger tycker jag faktiskt att den inofficiella är mycket vackrare än den officiella. Fast som vaggvisa sett är nog den officiella mest passande...
Denna är mer hjärtsnörpande än vaggviseaktig...



Dagen har varit mycket händelserik, not.
Åkte en sväng till Bengtsfors under eftermiddagen, kopierade lite papper och bokade klipptid. Håret behöver verkligen en ordentlig toppning. Och när man jobbar heltid hinner man ju aldrig med sånt...

Till helgen ska jag ut till Therese och träffa henne! Ska bli roligt! Det är så sjukt att man nästan aldrig träffar sina gamla kompisar längre. Inte ens när man är hemma på helgerna kommer man ihåg att höra av sig. Nästan så att det är pinsamt. (Byt ut alla man till jag.)

Tänkte leta upp en lista och fylla i också... Är lite rastlös så här på kvällen... Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Sweet Home Alabama går på femman, men då måste jag sitta inne hos Peter och knö, och på nått sätt stå ut med alla fördömda reklampauser... Så jag skippar nog den, kan den ju typ utantill iallafall så. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0