Tomhet.

Usch, det är hemskt hur påverkad man kan bli av böcker!
Lyssnade precis klart på Breaking Dawn i ljudboksversion på svenska och med ens kändes världen lite mer tom än tidigare idag.
Skit också. Tur att Morgan precis kom upp på mitt rum och förgyllde situationen lite.
Han ligger på golvet och är allmänt gullig. Åmar sig och ligger med magen i vädret och tvättar lejonmanen och tigger uppmärksamhet värre än en Golden Retriever. :O) Min lilla gris!

Tänkte fortsätta lite på temat att publicera youtubevideos i mina inlägg.. (ooo vilket tema va?)
Hittade iallafall denna låten för rätt länge sen och stötte på den i går när jag letade efter vackra låtar med akustisk gitarr.
Allas vår Måns, med en mycket vackrare version av Hope and Glory.


Nu hittade Morgan sin favoritkudde dessutom. En vit kudde i fuskpäls, hans mjölktramparkudde. Så nu står han där och trampar med alla fyra tassarna på kudden och lär bli kvar där ett tag om jag känner honom rätt...

Och för att ytterligare förgylla min tillvaro sitter jag och drömmer lite om lägenheten i Karlstad. Har ju ingen aning om hur den ser ut än... Och kommer nog inte få veta det förrän på fredag tidigast... Längtar så efter att få se hur den ser ut, hur den inglasade balkongen i söderläge <3 ser ut och hur stort 69 kvm är på riktigt...
Den största lägenheten jag haft var den i Borås, på 49 kvm... Jag har lite svårt att föreställa mig hur 20 kvm till ser ut... Men jag hoppas iallafall att den har en skön planlösning och inte ett sånt avlångt sovrum som Boråslägenheten hade...

Vad ska jag hitta på när jag flyttar till Karlstad egentligen? Att jag ska börja simma (eller rättare sagt fortsätta) har jag redan bestämt mig för. Men mer?
Jag ska gå på hockey så klart! Och på bio när New Moon kommer ut! =)
Och om en av mina högsta önskningar går i uppfyllelse kommer jag börja spela innebandy igen. Fast med tanke på hur min kondis är i dagsläget skulle jag nog behöva träna ett par månader innan jag ens tänker på att satsa seriöst på det.

Ojoj, mycket i görningen, mycket att fundera på och planera. Men det finns alldeles för mycket tid att tänka när man sitter här på rummet och rotar i packlådor och försöker få någon ordning i dem...

Men nu ska jag nog ta och titta på lite 2½ men. Eller kanske en film?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0