Äsch.

Jag har lagt ner städningen och slänger in det mesta av brôten i garderoben istället.
Disken får bo i diskhon tills jag är bandagelös...
Imorgon åker, eller rättare sagt kör (!!) jag och Jeanette till Uppsala!
Jag har inte ens susning om vart jag ska nånstans, men förhoppningsvis vet GPS:en det... :)

Resväskan är iallafall packad och redo, imorgon blir det promenad till jobbet.
Egentligen har jag tusen saker till jag "borde" göra, men med handen i bandage är jag verkligen sjukt handikappad.
Förstår verkligen inte hur man kan vara så fruktansvärt beroende av högerhanden... Jobbigt är det iallafall...
Men nu är det bäst att ta natten så att man är pigg imorgon.

Hörs här när jag kommer hem på söndag igen... Om jag inte kör vilse... Hihi
(Seriöst alltså, jag borde nästan vara lite nervös inför imorgon... Jag menar Uppsala!! Det lär väl vara bra mycket större än Karlstad va?   = Många fler vägar att köra vilse på... Å andra sidan borde det vara rätt bra skyltat till Fyrishov...? )

Go'natt!

PS. Hoppas hoppas hoppas att Walle tar sitt förnuft till fånga och skriver på för FBK under helgen... :D DS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0