Så värdelöst!

Eller på ett vis inte, på ett annat vis jävligt värdelöst.

Var inne på eniros kartor och kikade på min 4-kilometerssträcka.
Då insåg jag att där min sträcka slutar på kartan slutar den inte i verkligheten. Husen och korsningen såg helt fel ut. Kollade längre söderut på kartan och jämförde sedan med googlemaps.
Då visar det sig att eniros kartor troligtvis inte är uppdaterade dom senaste åren.
Inte ens Max-restaurangen på Våxnäs är med, och den är minst 2 år gammal...

Visade sig iallafall att min 4-kilometersträcka faktiskt är en 5-kilometerssträcka!
Och då är jag med ens mycket mera nöjd med min tid på 40 minuter!
_________________________________________________________

I övrigt är den här dagen en av årets mest värdelösa dagar.
Jag sov till ett. Det var iofs rätt skönt.
Jag har inte varit och tränat.
Jag har inte städat så mkt som jag hade tänkt.
Jag har inte ringt ett telefonsamtal som jag borde ringt för två veckor sedan.
Jag har inte pluggat tandkurs.
Jag har inte varit till IKEA.
Dessutom har mitt hår tovat ihop sig så till den gräns att jag drar mig för att borsta det, men nån gång måste jag.
Dessutom har jag insett att jag måste till tandläkaren snart. Och frisören.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0