Som jag har väntat!

Ända sedan min allra första tid inom djursjukvården, det vill säga, under tiden jag praktiserade på Trestads Djurklinik (för en halv evighet sedan) har jag längtat efter en sak.

Att stå med som anställd djursjukvårdare på klinikens hemsida.

Och nu har det blivit verklighet!

Se bara!! :D


Förhoppningsvis ska jag snart även kunna titulera mig Tandsköterska, men jag tror jag behöver lite mer erfarenhet där först. :)

Och lägg märke till hur bra jag faktiskt blev på kortet! Wow liksom. Ett leende som går ända till ögonen utan att visa hela det fasta tandköttet i överkäken...


Kommentarer
Maja

Vad kul!

2010-08-12 @ 23:07:36
URL: http://mcaria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0