Färjestad - Modo

Sanny sa det själv: En riktig pissmatch.
Första perioden hade jag så ont i magen så jag trodde jag skulle behöva åka hem.
Andra perioden hade magontet lugnat sig, men spelet var så tråkigt så jag hade lust att sätta mig ner och somna.
Tredje perioden gick bättre. Där glimtade kämpaglöden till och då krigade vi oss till segern.

Vad gör Salák? Efter han släppt in andra målet åker han direkt mot spelargången och lämnar isen, utan att ens åka via båset. Jag fattade ingenting. Ska läsa runt på nättidningarna strax och se om det finns en förklaring någonstans.
In kom iallafall Nihlstorp och gjorde en riktigt bra match, bjöd på en hel hög härliga räddningar och höll nollan den tiden han stod.

Sittplats visar att dom kan.
Hejsan Sittplats är ni klara! Iallafall en godkänd ljudnivå efter femte-sjätte omgången.
Sopa på, FBK. Den gick väl sådär. Men bara känslan av hur det skulle kunna låta gör att det går rysningar genom ryggraden på mig!
Ett gäng på övre etage på motstående kortsida: Hejsan Ståplats är ni klara!!
Ibland älskar jag sittplats :)

Äckel-Hedman fick veta att han levde. Tacklingar, en utvisning och förhoppningsvis MYCKET trashtalk från dom grönvita hjältarna.

Next up: Borta mot AIK på måndag. Ska bli intressant.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0