God morgon!

Jag passade på att börja lördagen med en liten chock för min kropp.
För det första gick jag upp 8:20.
Och sen åkte jag och en kompis iväg till SATS och körde 45 minuter spinning.
Kan ju berätta att det var ungefär en månad sen jag körde spinning, och jag var inte nådig med min stackars kropp.
Efteråt trodde jag nästan att jag skulle svimma, ingen energi kvar nånstans.
Men ett par flaskor vatten och lite lunch senare så är jag tipptopp och piggare än på länge!

Nu blir det till att hoppa in i duschen, lite senare idag blir det hemmamatch mot Modo!
Som vi enligt statistiken besegrat i dom fem senaste hemmamatcherna.
Så vem vet, vi kanske kan få första lördagshemmasegern på halva hösten?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0