Gott Nytt År!

Nyårsafton idag då. :)
Kom hem vid nån gång mellan fyra och fem imorse, efter gårdagens bravader på Hovet och bussresan hemåt.
Alldeles strax ska jag och mamma gå in till min moster och äta smörgås, men först tänkte jag hälsa Gott Nytt År! till mina läsare.
Hoppas att ni har haft ett lika trevligt år som jag har haft stundtals, och att 2011 kommer bli minst lika bra.

Själv kommer jag inleda 2011 i samma tecken som 2010 avslutades i, nämligen bortamatchernas tecken.
6 januari bär det av till Linköping.
Och om två veckor kommer årets troligtvis galnaste resa gå av stapeln. Luleå tur och retur tillsammans med ett 40-tal andra grönvita idioter.
Sen om vi kommer till Luleå eller inte, det är ju en annan femma. Vi ska nämligen åka tåg ifrån Stockholm.
Och sista helgen i januari bär det istället av söderut.
Då är det dags för Wolfpacks Storresa, och vi ska ner till Göteborg och röja på Scandinavium.
Kanske blir lika trevligt som förra gången?

http://www.youtube.com/watch?v=YmMP_c_CO6U



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0