Working, and working out.

Vitsigt nästan ju...
Det är iallafall vad jag gjort dom senaste dagarna.
Måndag och tisdag spenderades i receptionen.
Pratandes, pratandes och pratandes.
Pratade jag inte i telefonen så pratade jag med kunder i kassan.
Gud vad skönt med lunch, då kunde jag sitta helt tyst i en hel timme!
Igår när jag gick ifrån jobbet hade jag ont i halsen och var rädd att jag fått tag i en förkylning igen, men det visade sig att det helt enkelt berodde på pratandet.

Och tränat har jag gjort också, duktiga jag.
I måndags var jag på spinning och körde skiten ur mig. Men jag måste fixa spinningskor... Mina tår domnar bort i joggingskorna, och då blir det ju inte lättare att köra spinning direkt.
Och igår var jag på BodyBalance igen. Längesen jag var på det nu, och det kändes. Balansen och bålstyrkan var inte vad den har varit, men det ska det bli ändring på nu under våren.
Idag var det kvällsjobb på schemat, och det blev en lugn och skön kväll som tur var.
Och nu har jag jobbat klart för i år!

Imorgon är jag ledig från jobbet, och klockan ett bär bussen iväg mot Hufvudstaden.
Väl där ska Färjestad möta Djurgården på Hovet, och drygt 100 grönvita ska sjunga sitt lag mot seger!!
Längtar mer än vanligt.
Första livematchen efter juluppehållet.
Första gången på Hovet.
Kan bara bli spännande!

Och efter en 5-2 seger mot Frölunda och en 4-0 seger mot Timrå är förväntningarna stora. Dock ska väl Djurgården  vara ljusår bättre än både FHC och TIK (oftast), så man vet ju aldrig vad som kan hända...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0