Att inte skriva något om hockey...

Fick höra av min bror att han tycker att min blogg blivit tråkig eftersom jag bara skriver om hockey hela tiden... :)
Och okej, jag kan väl erkänna att det blivit lite väl mycket hockey på sista tiden...
Men å andra sidan är det lite småsvårt att skriva om annat.
Det enda som händer i mitt liv just nu är:
*Jobbet, och där har jag tystnadsplikt och kan inte berätta allt om alla spännande saker...
*Träning på SATS, och hur kul är det att läsa om?
*Hockey...

Men nu är det OS-uppehåll, så nu lär det inte bli nått skrivet om hockey på ett tag!
Förutom kanske nån gång inemellan när det händer nått intressant i laget.
Som att typ Wallin, Berglund och Frögga återvänder till nästa säsong eller nått... Det vore lite värt att skriva om... :)
Dom vet dessutom inte brorsan vilka dom är, så då kan han hoppa över det inlägget! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0