Nya vinklingar!

Så, när hockeypausen är offentlig, så kan jag ju uppdatera om någon annan del av mitt liv.

Just nu sitter jag hemhemma på kökssoffan hos mina föräldrar. Har ganska nyligen (för ett par timmar sedan) kommit hem efter att pappa varit i Karlstad och hämtat hem mig. :)
Vi har ätit potatisgratäng och rostbiff som lite fredagsmys.

Pappa fyller år idag! Hipp hipp hurra!!
Imorgon ska vi fira honom med tårta och paket och massa sånt som hör födelsedagar till!

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på... Ta en promenad på byn och titta på all snön kanske? Snön ligger nästan meterdjup utanför husen, och snövallarna vid vägkanterna är ENORMA! Och jag som klagar på snöfallet i Karlstad, det är uppenbarligen ingenting emot vad det har varit här!

Nu ska jag iallafall gå och lägga mej och sova i min lilla trånga 90-säng på flickrummet... :)
Man blir rätt bortskämd när man har en 105-säng i sovrummet i Karlstad... och då tycker jag ändå att den är lite liten när katterna ligger där och knör på mig...

Förresten, inga större dispyter mellan O'Malley och Bullen än så länge. O'Malley närmade sig lite långsamt, men Bullen reagerade nästan direkt och daskade till honom över nosen med ena tassen, så kanske kanske kanske har O'Malley fått iallafall en liten gnutta respekt för dom äldre.
Snacka om att O'Malley är tonårstrots personifierad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0