Billingsfors.

Hemma hos mamsen och papsen för en slapparvecka, eller nått.

Igår bytte jag ut sällskapet ifrån mamma och pappa till brorsan som kom upp till mig.
Vi travade runt på Mitticity eftersom han skulle spendera ett presentkort han fått av mig, till slut blev det en skoaffär som fick äran att lösa in det. :)

Efter den lilla shoppingturen gick vi och fikade på Café Royal (var annars?) innan Rix FM Festival skulle börja.

Så efter att vi fikat klart drog vi oss bort mot Stora Torget som började fyllas, och efter ett tag kom även mina arbetskamrater dit, några av dom iallafall.
Mycket trevligt.
Det började med ett riktigt bra coverband som hette Ramsells.
Sen var det diverse band och artister, och så avslutades det med Broken Door, Erik Grönwall och Erik Saade. Lätt som tre bästa på hela kvällen.

Egentligen var det nog Broken Door som var allra bäst. Finns inte många låtar som slår deras Angel.

Kvällen blev dock inte så lång, eftersom jag var den enda som har semester, så när uppträdandena var klara åkte jag och Peter hem till Billingen, med ett stopp på en bensinmack för lite korv och mos. :)

Idag har var varit väldigt lugnt.
Imorse vaknade jag tidigt eftersom katterna höll på och masade, eftersom jag inte kunde somna om började jag läsa Hush, Hush av Becca Fitzpatrick.
Och för några minuter sedan tog boken slut.
Det är ett bra betyg.
Jag kunde verkligen inte slita mig ifrån boken. Satt och åt lunch med boken som fastnaglad framför ögonen, och nu när den är slut är det sådär äckligt tomt som det blir efter att man läst ut en bra bok.
Ungefär som när man läst ut Twilightserien.

Hush, Hush var så bra, så jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den.
Fängslande. Spännande. Övernaturlig. Romantisk.
Och en vältränad bad-boy-gone-good med motorcykel. *smälter*

Längtar efter att uppföljaren ska släppas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0