Eclipse

Igår var jag och såg Eclipse.
Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den, mer än i princip fantastisk.
Tusentals gånger bättre än både ettan och tvåan.

Nu var det ett helt år sedan jag läste böckerna, men efter vad jag kunde komma ihåg så har dom fått med allt och litet till på ett väldigt bra sätt.
De dryga två timmarna som filmen var gick hur fort som helst, och när eftertexterna började rulla ville jag inte gå ut ur salongen.
Första delen av Breaking Dawn har planerad premiär i november 2011 läste jag någonstans.
Förstår ni att det är ett år och fyra månader dit!!
Hur ska man kunna vänta så länge!?

Okej inspelningen är säkert inte ens påbörjad än, men ändå.
Och det är första delen!! När kommer då andra delen??

Men, Eclipse. Amazing.
Tältscenen, The Talk-scenen, Frieriet. <3


Some say the world will end in fire,
Some say in ice.
From what I've tasted of desire
I hold with those who favor fire.
But if it had to perish twice,
I think I know enough of hate
To say that for destruction ice
Is also great
And would suffice.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0