Makramé

Fick ett litet ryck förut.
För ett tag sen köpte jag 10 meter tråd, 8 pärlor och diverse smyckesaker på Panduro.
Dyrare än jag hade räknat med, men jag visste att det skulle bli vackert!
I min hjärna kunde jag föreställa mig precis hur det skulle se ut, och nu har jag fått det att se ut så!!



SÅ FINT!!
Ett armband i två varv, med svart ganska bred tråd, lite skinnimitation och totalt åtta pärlor. Fyra med genomskinlig strass, och fyra med grön strass.

(Grönvit så att säga)

Dessutom fick jag tråd över, så då blev det ett armband, där jag knöt in ett hänge till ett gammal halsband.
Och då blev resultatet såhär


Nu måste jag äta, för jag är så hungrig så jag håller på att krevera...

PS. Låset är ett hjärtformat stavlås från Panduro.DS


BILD TILLHÖR PANDUROHOBBY.SE


Kommentarer
Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-09 @ 18:05:32
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0