Mera familjesemester.

Imorse trodde jag att jag skulle bli galen.
Klockan var äckligt tidigt och jag kunde inte sova, hade krypningar i både armar och ben och till slut blev jag så trött på det så jag kastade mig upp ur sängen och åt frukost.
Visade sig att klockan var sex, så under tiden jag åt frukost satte jag på en film också.
Sen på nått vis försvann myrkrypningarna och jag somnade i soffan, och sov så skönt tills mamma och pappa kom in genom dörren.
Visade sig att dom hade ringt flera gånger och skickat sms, något som inte hade trängt igenom min sömn.

När jag skakat på huvudet några gånger och fått på mig ordentliga kläder åkte vi ut till Mariebergsskogen.
Fika, traska runt och titta på naturen och alla djuren.
Mera fika.

Sen nu på kvällen åkte vi Karlstad Runt med båtbussen.
Jättetrevligt!
Lite blåsigt, men väldigt mysigt och ganska intressant också.
(Dessutom en söt guide och en söt däckmatros också :) )

Efter båtturen åkte vi hem till lägenheten och käkade mat, och nu är det dags att sova igen.
Hoppas jag sover bättre inatt.

Imorgon ska det semestras mer, men jag vet inte vad vi ska göra än...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0