Mera träning + filmtittande.

Idag var det Bengtsforspremiär för Eclipse, sådär lagom en månad efter Sverigepremiären...
Jag bestämde mig iallafall för att se den, eftersom pappa skulle vara maskinist idag.
Så fick jag en av veckans bästa idéer, jag skulle jogga till Bengtsfors, för att få in lite träning.

Så sagt och gjort.
Kan ju meddela att det är 5,3 kilometer från mitt hus till Odéon för den som är intresserad.

Eclipse var minst lika bra som första gången, kanske till och med lite bättre.
På nått vis lägger man ju märke till mer saker när man ser en film man redan sett.
Dessutom hjälpte Eclipse till att dra min hjärna ur Hush, Hush.
Ungefär ända tills nu när jag tänkte på den boken igen, suck...

Det är inte hälsosamt att bli indragen i böcker.

Nästa bok som ligger i läskön är andra boken i Johanne Hildebrants Sagan om Valhalla-trilogi.
Det är också en sån serie som man drunknar i.

Så man kan väl säga att jag går från att vara förälskad i en vampyr, till en fallen ängel, till en fornnordisk gud.
Jessica i ett nötskal.
Frågan är bara var MIN verklighets ängel gömmer sig...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0