Mmm...

Smygstartade fredagens balkongölhäng med vardagsrumsölhäng för mig själv, samtidigt som jag sorterade tvätten som ska tvättas imorgon.

Och jag kan konstatera följande: Öl med lime är gott! (Köpte både Corona och Sol när jag var på Systemet förut, två mexikanska sorter)
En del kallar dom kärringöl, smaksatt vatten som inte borde få kallas öl osv, men jag tyckte det var gott. Kanske kan bero på att jag inte är den som vill ha den allra mörkaste ölen direkt. Ju genomskinligare desto bättre... :)
Nackdelen är ju att nu är jag snurrig i huvudet. Suck.

Dessutom fick jag höra min barndoms favoritmelodi förut; Glassbilen!
Den stannade typ 20 meter ifrån min trappuppgång, så jag var tvungen att rusa ut och köpa lite glass! Hihi.

Nu ska jag ta resten av min öl och sätta mig framför tv:n och glo lite.


Kommentarer
nil

ett sexpack corona och lime i kylskåpet är ett måste under somrarna. vintern = not so much. men på just somrarna är de guld.

2010-07-14 @ 20:14:36
URL: http://strakhat.wordpress.com
Peter M

Det är onsdag idag inte fredag....

2010-07-14 @ 22:48:24
Jessica

Nil: Ja jag har insett det nu :) Synd att dom måste kosta 15,90 styck bara... :(



Peter: Ja idag är det onsdag, men på fredag ska det bli balkongölhäng :D Fast jag medger att det står lite snurrigt... Det var nog Coronan som påverkade mina grammatikkunskaper... hehe

2010-07-14 @ 22:51:41
URL: http://sweetpeach.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0