Söndag

Och idag har familjesemestern fortsatt.

I förmiddags cyklade jag ut till Skutberget där mamma och pappa bor med husvagnen, och vi drack elvaskaffe och gick sen bort till badet.
Årets första dopp!
Rätt skönt vatten, enligt uppgift skulle det vara 23 grader.
Tyvärr var det rätt blåsigt och vågigt, men det gjorde inte så mycket.
Efter doppet och lite simmande var det raka vägen upp på filten och ligga och steka lite i solen i någon timme.
Jag tror till och med jag lyckades få lite färg!

Sen efter det tog vi bilen och fortsatte våran sightseeing. Pappa körde runt lite på måfå och vi kikade runt på Hammarö, nån camping, en massa hus, en golfbana och en badplats.

Sen var vi tillbaks i Karlstad och skulle åkt med Båtrundturen, men det visade sig att det var fullbokat, så vi fick inte plats, men vi ska åka på tisdag istället.
Så istället för att åka båt Karlstad runt, så promenerade vi runt lite på stan och sen åkte vi till husvagnen och myste med lite chips och dipp, öl och vin och cashewnötter.

Perfekt!

Får väl se vad morgondagen har att erbjuda!
Ett som är säkert är att vi ska gå och se Knight and Day med Tom Cruise och Cameron Diaz iallafall, den verkar rolig tycker jag!!

Dessutom ska jag jogga imorrn, förhoppningsvis går det lika bra som i torsdags! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0