Karlstad

Jag är tillbaks i stan igen. Har iofs varit det ganska länge nu, men.
Bättre sent än aldrig skulle man väl kunna säga.
Helgen har iallafall varit fylld av sol och mat.

På fredagskvällen grillade vi. (Klockan tio på kvällen)
Mycket gott! Flintastek och potatissallad. Första grillningen för i år för min del.
På lördagen var det kalas för en släkting som fyllde 60.
Så då vart det mera mat, och riktigt skoj att träffa alla släktingar och "kusiner", som egentligen är mina kusinbarn, men i samma generation som mig.

Och idag har det bara varit slappande på schemat. Jag har suttit ute på altanen och solat och pratat med kissarna som också fått vara ute.
Tydligen har solen och all den friska luften tagit kål på dom, för dom ligger och stensover i varsitt hörn just nu...

Hade tänkt försöka få lite ordning i lägenheten, men det går lika långsamt som det brukar...
Trååååkigt!
Kan inte tanterna från Rent Hus komma hem till mig och hjälpa mig städa??
Eller kanske skulle man släpa hem en städfirma...
Fast dom rör säkert bara till i mina saker.

Solbränd (på det onda sättet) tror jag nästan att jag lyckats bli också.
Axlarna och låren (köpte mig nya korta shorts på esprit) är alldeles röda och varma...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0