Lillördag... :)

Kom hem ifrån jobbet för en timme sen ungefär. En lugn kväll ikväll.
Obokade akuttider och en patient som inte dök upp...
Men, jag klagar inte.
Det verkar vara en ganska lugn period på jobbet just nu, inte så många djur som är sjuka, eller så har ägarna inte pengar till att ta in dom till oss...
Men det är rätt skönt, har varit lite överbokattendenser ibland, så jag uppskattar verkligen när det är lite lugnare.
Det värsta är att när det blir SÅHÄR lugnt går man runt och är rastlös istället.

Imorgon ska jag iallafall vara på operation, och där är det aldrig lugnt hehe...
Är det inte en kanyl som ska läggas nånstans så är det en narkos som ska passas, ett annat djur som ska sövas, eller premedicineras eller någon som det ska tas tandsten på eller tatueras i örat.
Busy busy but I love it!

Till helgen ska jag dessutom hem till mamma och pappa! *längtar*
Känns som det var evigheter sen jag var hemma, fast egentligen tror jag bara det var en månad sen drygt?
Eller två månader sen kanske det är till och med! Tiden bara rinner iväg!

Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0