Modebloggen

Jag brukar kolla på Top Model ibland, och där brukar man få lära sig att man alltid ska posera med hela kroppen, tänka på varenda liten centimeter så att den blir så snygg som möjligt på varje foto.
Det funkar i teorin, men i praktiken suger jag på det.
Det enda jag tänker på är "håll in magen och sträck på armarna..."

Därför har jag censurerat mitt ansikte, för jag ser ut som en fågelholk, förvånad och koncentrerad på samma gång, haha.

Iallafall, det är bilder på min nya väst.
Hur den inte passar jättebra ihop med grönvit, men däremot väldigt bra med bara vitt.

"Byxorna" eller shortskjolen som det väl egentligen heter är också från Halens. Egentligen skulle jag skickat tillbaks dom, för dom är inte direkt smickrande för figuren.
Dom får mina ben att se ut som breda telefonstolpar, men jag glömde skicka tillbaks dom, så nu tjänstgör dom som mjukisbyxor hemma. Väldigt sköna faktiskt. Fladdriga och mjuka...


Har även censurerat lite skräp, eftersom jag tog bilderna innan jag städade.
Mattan är en Ludde från IKEA, den är så himla mysig! Och katterna älskar att ligga och sova på den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0