Tradera.

Ett lite "deprimerande" inlägg.
Jag har varit medlem på Tradera i ca fem år.
På dom fem åren har jag handlat grejer där för drygt 3000:-

TRETUSEN!
Vart kom dom pengarna ifrån?
Och vad har jag gjort av dom på egentligen?
En del hänger i garderoben, annat ligger i smyckeskrinet eller i dvd-stället, och en del saker har gått till presenter.
Helt sjukt.
Och det värsta av allt, trots att jag varit medlem i fem år, har jag i princip bara varit aktiv budgivare dom senaste två åren...

Skrämmande faktiskt...

(Häromdagen vann jag ett armband för en femtiolapp, och igår vann jag ett par örhängen från pilgrim för hundralappen)
Som tur är så går Traderandet i perioder...
För ett par månader sedan köpte jag en väggshablon med Färjestads sköld, fast jag har fortfarande inte kommit på vart jag ska sätta upp den nånstans...


... disk var det ja...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0